I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Wednesday, April 21, 2010

PANAS PANAS PANAS




19hb 04 2010....cuaca sangat panas skang ni...sampai tak selesa nak tidur di buat nya...selalu aku tak cukup tido...coz tido selalu terganggu di waktu mala..bukan apa cuaca telampau panas sangat..rasa nak ketuk pintu kedai aircond malam tuh jugak...jadi miang2 badan ni tido berpeluh peluh..aduyai tak sanggup aku...so nak dijadikan cerita aku pon survey harga aircond..harga dah jadi no 2 skang ni..ketengan jiwa yang abadi skang ni buat aku tak senang duduk...tambah2 lagi kalo tyme masak mcm badan aku ni dimasak sekali..panas nak mampos...for sure lepas masak aku kena mandi balik sedangkan b4 masak aku dah mandi..tanpa berlengah dan berpikir panjang...aku menyuruh hubby ku bertanya kakak opis die..memandang kan hubby kakak tu boleh pasang air cond...tapi susah sgt nak deal..aku pon terus ajak kawan teman g kedai air cond terus order...bayar bookinh..."esok olang saya datang pasang lu punya lumah sana dalam jam 4-5 petang ha.."..huh puas hati aku...nak jadikan citer smalam 20hb 04 2010 aku g hantar barang kat Puchong...singgah beli barang umah jap kat IKEA ngan kak nurul hikhik...kul 3.30 lagi org cina air cond tuh dah kol...aku pun bergegas balik umah..kul 4.30 aku sampai umah...cina 2 orang tuh pon start membuat kerja dorang sehingga selesai siap terpasang AIRCONG LG PLASMA + IONIZER kat bilik tidur aku...hah sain je lah reset tuh hubby ku...huhu telalu panas...so lepas dah siap semayang maghrib malam tadi aku ngan hubby ku turun g pasar malam..banyak gak yang kitaorg beli..tak mcm duk bedua makanan tuh..macam untuk 8 orang makan....hikhik..akhirnya malam tadi aku dan hubby ku tido dgn aman dan tenang setelah kami menyusun atur semula bilik tuh..nampak lebik romantik..huhuhu best2

No comments:

my pets