I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Tuesday, April 13, 2010

AWALNYER...



....pagi ni punya lah awal aku sampai opis..kul 8.24 pg aku dah punch card..opis pon just bibik yang ade..takde sape pon yang datang lagi...kira pekeje berkhemah lah aku ni kot...haha takde maknenya...suamiku yang tercinta siap berkata..."boleh dapat anugerah ke dtg awal2"...hikhik aku bukan ape...mls nak dgr issue yg sama kat opis ni...asik2 issue datang lambat ...maleh lak den kan...kengkadang disobabkan nilo setitik rosak susu sebelango...ha maleh lah awak kan...gpon kojo...kono lah wek kojo beboto kan...g pon keje kat AL JABBAR HEALTHCARE ni tak lah berat sgt...tp kengkadang tyme byk keje tuh...umangai...tak penang tangan...sampai tak minum seharian....kene sekarang ni promotion gile2...so keje pon kene gile2...silap2 haribulan mau pengsan...pg ni sampai je opis aku terus on notebook DELL bewarna ungu aku ni...yang menjadi teman sepanjang masa aku dlm bilik opis yang sejuk ni....tu yang ade masa nak on blog ni...kalau tak sangat lah susah aku nak carik masa untuk menaip di ruangan kesayang aku ni...jeles ngk org nye blog cantik2 banyak cite2 best...aku ni ibarat baru nak menapak...so memerlukan bantuan lagi daripada yang pakar...so kengkawang yang sudi membantu tolonglah berikan tips2 yang berguna dan berharga ye...will be thanks to u far all da help...

No comments:

my pets