I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Thursday, April 15, 2010

hari ni aku bercuti...

ari ni aku bercuti...saje aku amek cuti untuk merehatkan diri aku...jiwa aku..mental aku...penat badan ni kalau asik bekerja je...kena semalam adalah hari yang paling worse sekali dalam hidup aku...mane tak nye...masalah kat tekmpat kerja..bawak ke rumah plak ade masalah...rasa tak sesuai plak kalau aku paparkan kisah2 itu di dalam nukilan ku ini...cukuplah sekadar aku..dia dan yang ESA mengetahui nya...hurmm aku jadi tak larat nk buat kerja arini..badan rasa tak sedap...rasa tak selesa..apa yang aku buat hari ni..membaca segala isi kandungan majalah2 yang telah aku beli semalam...sambil aku ngk DVD ALICE IN WONDERLAND yang aku kurang paham...mana tak nya nama je becuti aku ni...tp handphone still berdering2 jugak...aduyai ngalah kan bussinessman...itulah satu2 nya cita2 aku yang masih tak tercapai..tadik aku dah masak..hubby kol nak anta makanan utk aku,kebetulan dia ade kat bangi katanya...ingat plak dia kat bini dia ni..tapi aku menolak pelawaannya memandangkan peti ais kami penuh dengan bahan mentah yang meraung dari arituh mintak dikueluarkan dan dijadikan santapan..maka dengan itu aku merajinkan jari2 runcingku ini masak lauk2 makan tengahari merangkap malam...haha yelah kami bedua je penat nk adjust masak sikit2 sangat...so nk dijadikan cite aku pon masak 2 jenis lauk iaitu ayam masak madu ngan gulai udang...hihi sodap sodap beseloro den makan walau sorang2...ermmm duduk sorang2 ni ngan tak ada channel yang seronok kat tv tuh aku pon menambahkan lagi cerita kat dalam blog nih...aku jadi jatuh cinta plak nak menulis blog ni since aku terbaca blog dalam Redmummy.com...macam menarik..semua yang dibuat dan perihal dirinya ditulis dan dicoretkan..terasa sweet sangat...hihik...best nya...lagi best kalo duduk kat umah ade plak ank yang teman kan...ermm lama lagi lah kot nak ade orang ketiga ini...harap2 kali ini menjadi...sungguh "sayang"...hati ini terlalu mendambakan kehadiran mu...mungkin hati ini terlalu halus dan rapuh...aku terlalu sedih melihat kes2 pembuangan bayi yang mengisi ruang dada akhbar berhari2...sedangkan aku...menunggu tanpa jemu..bila kandungan ku yang berusia 2minggu keguguran aku terasa sangat kecewa..macamana ade 2 ibu2 diluar sana tergamak membuang bayi mereka?walau pun dia anak di luar nikah namun di mana naluri keibuan kamu,,,,kamu juga ibu kan..kenapa kamu tank tinggalkan bayi itu di tempat yang selamat ataumungkin di depan pintu rumahku? supaya apa bila kudengar tangisanya terus kuambil dan menjaga nya...aduh...pedih hati ini...

No comments:

my pets