I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Tuesday, April 13, 2010

MINES SHOPPING MALL

tadi aku mencurik masa opis g mines...bleh lak cam tu kan..tp kak has dah bg kebenaran...bukan ape aku nak g amek spek aku yang dah aku tempah lebih seminggu kat kedai cermin mata A LOOK..hihi..so aku pon pi meredah ke MINES...sampai2 aku p amek spek aku dulu...lepas dah puas hati ngan spek tuh...aku pon bayar baki harganya .....pas tu aku memanjat tangga asculator terus pegi ke maxis centre hu bayar bill maxis...RM45 hengget...selepas semua urusan selesai aku pon bersiar siar lah dalam mall tuh...dlm erti kata lain aku me window shopping kan diri aku lah kan...hahaha...tetibe kaki ni melangkah masuk ke reject shop...aku jalan2 sampai kebahagian hujung...aku ternampak alas kaki lantas kurembat...aku jalan lagi kebelakang aku jumpe alas meja kabinet dapur yang cantik berwarna merah..aku sambar 2 keping...murah je beb...rm4.90 jew satu...hikhik..aku memang tak boleh ngk mende2 berkaitan aksesori dlm umah ni...obses...semalam baru je sampai kabinet dapur yang tak seberapa kat rumah aku...itu aku beli dr kedai perabot kat bangi...sekaligus aku beli tyme tuh kabinet tv...ala beli siket2 barang umah...yang nak guna kita jugak...harta kita jugak...yang penting ada...tak kisah mahal ke murah...ADE AKU KESAH....

No comments:

my pets