I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Friday, April 16, 2010

Hari Yang Sangat Penat...

hurmm penat betul aku rasa hari ni...sengal2 badan...dah lah punch out merah pagi...lambat 4 minit....aduyai potong gaji lah jawabnya...hu..dah sampai opis aku g kat meja recep...aku dipahamkan ada dapat parcel semalam...mengenangkan semalam aku bercuti so dorang tolng simpankan parcel tuh...hu happya aku...barang yang aku pesan dah sampai...beg tangan LV...purse PRADA..dan jam tangan CHOPARD...seyes aku puas hati sesangat...ady pon intrested gile ngan handbeg ku ini...so die pon order utk awek nye tersayang....hurm naik je bilik aku terus bg makanan kat ikan2 emas ku yang berperut buntal sumenya...sian si ikan tak makan seharian semalam..aku g bf kan kedai makan selera timure dgn kak has n kak eryn...pas je makan aku terus setup barang2 yang nak dikeluarkan hari ni...baru aku teringat hari ni aku ken awat demo machine kat Gombak Utara umah En. Razak...lepas inform kat Aida untuk sediakan barang2 yang diperlukan untuk demo...so aku pon g lah umah en. Hamzah yang dah aku janji nak sampai kul 2...disebabkan kesesakan lalulintas dan kesesatan yang aku lalui tepat kul 3 aku sampai...terang punya terang...test punya test...En hamzah bersetuju untuk membeli mesin Family Dr...hu tak sia2 aku bersesat dan bersesak td...alhamdulillah...dah selesai urusan pembayaran deposit aku bergerak balik ke opis...seyes jalan jam giler berikutan hujan...dalam perjalanan balik ni 2 accident aku nampak..mintak simpang malaikat..takut aku dibuat nya...sampai opis kul 5...tanpa berlengah aku g makan dulu kat ayam penyet...lapar dowh...penat wa tahan nih...hi...dah selamat aku isi perut yang meminta diisikan ni...aku naik ke opis bagi report ke aida untuk siap kan barang2 untk penghantaran hari sabtu dan ahad...masyuk lagi lah aku bulan ni...alhamdulilah...ni kat umah sangat bosan...hubby ada meeting arinih kat cheras terus jamuan perpisahan untuk budak2 praktikal...aduyai bosan..

No comments:

my pets