I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Sunday, November 29, 2009

LOVELY FIONCE



ni lah herO aku..hikhik tunang aku...nama die Mohd Denyzman bin Kamaruddin. Orang sawah sempadan Tanjung Karang. KalO kOrang nak tahu, ermm tunang aku ni muda dr aku..1 year yOunger than me..hurmm age dOesn't matter hah..huhu diam tak diam dah hampir 8 bulan kami mengikat tali pertunangan..ceewah..ayat skema giler dOwh...huhu sejak kawan ngan Denyz aku percaya sangat kata2 Org dulu..kalO dah jOdOh mende yang kite tak percaya , tak rancang itu yang jadik..huhu aku kawan ngan denyz bulan pOse tahun lepas..2 days after my birthday..pas SEMINGGU bekenalan..kami kuar fOr the first tyme as a 'friend'. Sepanjang bulan pOse tu ade lah 3-4 kali kitaowg kuar..ntah cemana after 2 mOnth get alOng as a cOuple..die kate nak masuk merisik..tanpa ada plan...suprise hah??? lepas sebulan merisik kami betunang...huhu semua jadik sekelip mata..padahal kenal tak lama pOn...alhamdulillah, thanks gOd give him fOr me..

No comments:

my pets