I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Wednesday, December 22, 2010

LAMA NYER..

lama nya aku tak update blog ..kesian..dulu asik nak menaip jer..tapi skang bukan sahaja malas menerajui hatiku malah ke'bz'an kerja membuat aku hampir tak cukup masa. aduhai..kalau dulu sampai pening kepala tak tahu nak buat apa kan telampau banyak masa.. Sejak aku stop menaip cerita hidup aku dlm blog kesayangan aku ni banyak sgt benda yg dah terjadi dalam hidup aku. Ada kisah sedey, kesah yang menarik, kisah suka duka hidup aku. Tu lah lumrah hidup. Yang terkini rasanya ermmmm skang dah pon bulan Disember. Sedar tak sedar dah nak penghujung tahu and the most important thing is..our marriage dah masuk tahun yang pertama.. OUR FIRSTS ANNYVERSARY.

ermmm perancangan nak sambut anniversarry maybe kat port dickson.Kota yg banyak meninggalkan sejarah dan kenangan terindah dalam perhubungan cinta kami antara aku & dia dan hanya aku dan dia sahaja yang tahu betapa istimewa nya Port Dickson.

No comments:

my pets