I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Friday, December 24, 2010






HARI RAYA YANG MULIA 2010





Walaupun dah lambat nak update pasal raya, tapi aku tak peduli nak update gak.hahahaha, raya tahu ni raya yang paling bermakna buat aku. Tahun ni aku beraya sebagai seorang isteri kepada En Mohd Denyzman Kamaruddin. Perasaan teruja tuh pasti ada, bukan selalu dapat perasaan ni, Anugerah tuhan semulajadi nih babe. Haha tahun ni kitaorg raya kat kampung belah aku kat Ulu Beranang. Complete berseragam hijau tahun ni satu family. Seronok sgt, ini pengalaman pertama dan terbaru dalam hidup aku. Pada sape yang dah rasa anda pasti tahu, jangan kata aku gedik plaks. Haahhaha walau pon memang kategori teruja yang menggila. Hahaha sonok sangat bila malam raya leh bertakbir ramai2 walaupon en hubby ku kepenatan krn bekerja sepanjang hari. Lovely hari raya. Love them much.


No comments:

my pets