I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 23, 2010

DEMAM

musim demam skarang ni..aku dah masuk hari ke 6 demam, masih tak elok2 lagi..dak2 opis pon habis demam..tak larat sgt, tangkap sendi siap. oleh kerana terlalu tak tahan aku g klinik alam damai pas balik keje selasa aritu, ingat kan pegi ptg2 takde org, amek ko dekat 2 jam aku tunggu. Nak menangis dah aku tunggu turn. Tak tahan sendi2 suma dah nak cramp. Kene turn aku tak sampai 5 min, Doc bg ubat demam,batuk,selsema,antibiotik dan aku dapat mc. Sangat tak larat nak g keje. Aku bantai tido je sehari smalam, tapi demam still tak elok2. Apa nak buat kan ke sakit ni sebahagian dari hidup kita, Allah bagi kita sakit, sekurang2 nya terhapus sket titik2 hitam dalam hati kita ni. Redha je lah. Tapi demam ni mengganggu jugak kerja aku, ari ni aku datang keje ngan muka tak berapa nak sehat. Tp apakan daya kang mc lama2 kang tak boleh jugak org ingat kita ngelat lak walaupon kita betul2 sakit. Kadang2 orang lain punya angkara kita yang tak besalah ni dapat inbuhannya. Nasib ko lah badan. sekarang batuk masih bermaharajalela lagi ni dah tak larat nak telan ubat batuk. Ya allah sembuhkan lah sakit hamba mu ini segera..amin..

No comments:

my pets