I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Tuesday, December 1, 2009

WEDDING P.R.E.P.A.R.E.R.A.T.I.O.N

hu..tinggal lagi 29hari menjelang detik bersejarah dalam hidup aku...hah pasal preparatiOn ni..finally aku ngan denyz dah decide nak amek package dgn Davency Wedding WOrkshOp..nama mcm pelik kan???hikhik...first tyme ngk nama pOn aku cuak gak...tp butik ni satu2 nya butik kat Jalan Ipoh yang wat wedding utk Org melayu dan cina...tentunya company ni belongs tO chinese lah..tp mak andam sume melayu r..dgn kata sepakat family member dan tunang tersayang..aku wat keputusan untuk memilih merah+putih sebagai tema..rancangan utk pki gaun silver tak menjadi kerana memandangkan colOur kulit aku yang agak semulajadi malap...huhu...aku suke sgt ngan package dr Mr.Lee. Antara mende yang included dlm package tu, baju 4 pasang. Nikah, Malam Berinai , Sanding, dan Gaun untuk pOtOng kek..make pOn 4x..Pelamin bawah khemah...cameraman utk majlis nikah, malam berinai, dan sanding. All included..maka dgn itu, kami dah memilih bj nikah warna putih+silver. Mlm berinai warna ijau tua. Baju sanding warna merah + putih dan baju pOtong kek gaun putih dgn tuxedO...bestnya...thanks mr.lee. terutama mr.brian yang melaya kerenah kitaOwg masa design pelamin...satisfied sgt..hOpefully apa yg kita rancang jadik kenyataan, dan majlis berjalan lancar..insya'allah....

No comments:

my pets